уторак, 30. април 2013.

Optimizacija sajta prema zahtevima pretraživača


optimizacija sajta
Optimizacija  sajta  u većini slučajeva zahteva dosta promena na samom sajtu i obučno je to velika, a nekada čak i korenita promena strukture sajta, jer retko je gde urađena korektna izrada web sajta, naročito onih od 50 eura.

Cilj optimizacije sajta je povećati sam rejting sajta na pretraživačima, ali proces SEO je kontinuirani rad na unapređenju kvaliteta sajta, ali i održavanju njegovih dobrih pozicija, konkurencija sigurno ne miruje, i neće joj baš biti svejedno kada se i vi negde pojavite tu oko njih ili čak i ispred njih.

Cena optimizacije sajta je uvek ključno pitanje, pa evo kratko šta vi možete da uradite po pitanju besplatne optimizacije sajta.

U najidealnijem i najlakšem slučaju, mada se to više i ne radi dovoljno je sajt prijaviti na pretraživače bez nekiih velikih promena i prilagođavanja, ali to je ako imate dobar i zanimljiv sadržaj i ako nema konkurencije za vaše proizvode i usluge. Ovo se veoma retko dešava tako da je skoro uvek potrebno uraditi optimizaciju sajtova, makar onu osnovnu, a ako se držite pravila, lakše će i posetiocima biti da se snađu na vašem sajtu.

Osnovna i najlakša optimizacija koju vi možete sami da uradite je da sve stranice dodate kvalitetne, unikatne i reči koje imaju stvarno veze sa sadržajem stranice. Te reči ćete dodavati u naslove stranice. Potrebno je srediti naslove stranice, odrediti naslove i podnaslove i imati kavliteta sadržaj. Google je sve izvežbaniji i sadržaj koji će biti pregledan za čoveka biće kvalitetan i za Google. Na prvom mestu je čovek jer sajt se pravi zbog posetilaca, pa ond Google zbog rangiranja.



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.