понедељак, 18. фебруар 2013.

Optimizacija sajta - on page

seo optimizacija sajta

Optimizacija sajta ili unutrašnja on page optimizacija sajta je proces ili skup pravila koje treba ispoštovati kako bi se svi glavni elementi web stranice usaglasili sa ključnim rečima, odnosno da se ključne reči reči nađu na pravom mestu kako bih pretraživači pronašli i te iste ključne reči našle u rezultatima pretrage. Pravila kojih se treba držati prilikom izrade web sajta. Bez dobrog sadržaja ništa Vam ne vrede zato nemojte  da vaša stranica bude skup nabacanih ključnih reči. Ključne reči na pravom mestu uz dobar i kvalitetan sadržaj jednako dobra unutrašnja optimizacija sajta za pretraživače. Iako pozicija vašeg sajta zavisi tek 20 do 25% zavisi od on page optimizacije sajta za Google, treba je uvek raditi po pravilima, a možda pravilna i dobar seo vas pogura da budete prvi na google. Takođe ne mora niko da vam prodaje ova pravila i time povećava cenu seo optimizacije sajta, jer ovo je skup pravila po kojima treba uraditi optimizacija sajta za Google.

 Glavni elementi on-page optimizacije su:


Title tag je naslov vaše stranice. Svi pretraživači smatraju i koroste title tag kao najbitniju informaciju o sajtu i title tag je prvi i najvažniji deo optimizacija sajta za pretraživače. Nemojte birati title tag zbog pretraživača nego zbog posetilaca, uvrstite ključnu reč u naslov, ali neka ima smisla, i ovde važi pravilo ne frljajte se sa ključnim rečima. U optimizaciji sajta za Google neka ne bude više od 11 reči i maksimalno 70 karaktera sa razmacima.

seo optimizacija sajtaKljučne reči, ključne fraze, koriste nam kako bi softveri pretraživača našli nešto zajedničko sa našim sajtom i pretragom koju vrši posetilac, odnosno kada korisnik u polje na pretrazi ukuca ključnu reč ili frazu naš sajt se izlista u rezultatima pretrage i to na prvoj strani Google pretraživača, a ako je moguće plasman što bliži vrhu prve strane pretraživača. Pravilan izbor ključnih reči je navažniji i od njega zavisi kompletna on page optimizacija našeg sajta.

Optimizacija teksta sajta predstavlja pravilnu podelu na celine, odvojene naslovima i podnaslovima, kao i nove pasuse, istaknute delove teksta i slično.  Najbitnija je preglednest kako za posetioca tako i za pretraživače.

Optimizacija unutrašnjih linkova kako bi pretraživači indeksirali što veći broj naših stranaca, kao i držati se pravila da je savka informacija dostupna sa najviše dva klika mišem.

Svi ovi elementi koji su vezani za on page optimizaciju utiču na preglednost sajta, pravilno definisanje njegovog sadržaja što je i osnova optimizacije sajta za pretraživače.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.